sieć KFC

Kolejny rok z rzędu, sieć KFC, prowadzona przez spółkę AmRest, wspiera dożywianie najbiedniejszych dzieci z szesnastu szkół województwa zachodniopomorskiego. Program o nazwie „Codziennie ciepły posiłek” realizowany jest przez Fundację Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej (Foundation of Corporate Social Responsibility, FCSR) Williama C. Chasey. W mijającym roku, oprócz przekazywania, co miesiąc 1% swoich dochód na rzecz programu Fundacji, wychowankowie szkoły w Brzeźnie mają dzięki KFC nowe boisko.
prezenty-swieta

Program o nazwie „Codziennie ciepły posiłek” (Hot-Meal-A-Day Program) realizowany jest przez Fundację od początku 2004 roku. Dzięki niemu, już ponad 2500 dzieci z pięciu szkół leżących w najbiedniejszym regionie Polski, otrzymuje jeden gorący posiłek dziennie. Jak wynika ze statystyk, zachodniopomorskie należy do najbiedniejszych regionów Polski, a bezpłatny obiad w szkole jest dla tych dzieci często jedynym posiłkiem w ciągu dnia.

Dzięki Fundacji, wiele firm, w tym również AmRest i sieć KFC, aktywnie angażuje się w pomoc dzieciom. W tym roku, oprócz najważniejszego wsparcia w formie finansowania posiłków, KFC ufundowało szkole w Brzeźnie plac zabaw.

Radość dzieci była tak wielka, że najmłodsi postanowili przygotować specjalne podziękowanie dla KFC, jako jednej z firm, która najaktywniej wspiera nie tylko ich potrzeby, ale także marzenia o własnym placu do zabawy. Okazją do wręczenia upominku było coroczne spotkanie dzieci z przedstawicielami firm wspierających Fundację.Podziękowania KFC złożyli wszyscy obdarowani. Na specjalnym dyplomie znalazły się podpisy każdego z podopiecznych Fundacji oraz słowa: „Korneliusz i 2500 dzieci dziękują KFC. Jesteście najlepsi”. Towarzyszące podziękowaniom 2500 podpisów robi naprawdę ogromne wrażenie…

„Jesteśmy wzruszeni i ogromnie wdzięczni za życzliwość okazywaną przez KFC niemal trzem tysiącom dzieci z naszej Fundacji” – mówi William C. Chasey, Prezes Fundacji. Podarunek, jaki otrzymujemy co miesiąc od KFC, nie jest jednorazowym prezentem. Każda szkoła jest obdarowywana co dzień, każdego roku szkolnego. Z pomocą KFC program gorących posiłków naszej Fundacji stale się rozwija i kwitnie. Każdego miesiąca przeszło 50 tysięcy posiłków trafia do najbardziej potrzebujących dzieci w Polsce. Dzięki szczodrości KFC losy tysięcy młodych ludzi uległy odmianie. Dzieci zyskały więcej entuzjazmu do nauki i większą chęć aktywnego życia w polskim społeczeństwie. Dziękujemy KFC i AmRest! Jesteście najlepsi…” – dodaje.

„W KFC staramy się wspierać różne lokalne inicjatywy. Fundacja FCSR ma znaczący wpływ na życie kilku społeczności, w których problem niedożywienia jest szczególnie dotkliwy. Dlatego ściśle współpracujemy z nią już od 4 lat ” – mówi Olgierd Danielewicz, Brand President KFC.

„Kiedy spotkaliśmy się z Billem Chasey w 2003 roku, odkryliśmy, że mamy podobne poglądy – uważamy, iż firmy powinny być aktywnymi członkami swoich społeczeństw, a nie tylko źródłem zysków” – wspomina Drew O’Malley, Brand President Starbucks w firmie AmRest, pełniący poprzednio funkcję Brand Presidenta KFC. Program Hot-Meal-A-Day idealnie pasował do naszych zamierzeń. Ponieważ AmRest działa w branży restauracyjnej, na co dzień zajmujemy się żywieniem ludzi. Choć nie mamy żadnych restauracji w małych miasteczkach, wiedzieliśmy, że jesteśmy w stanie pomóc” – dodaje.
W ciągu ostatnich kilku lat zaangażowanie finansowe KFC w program wzrosło ponad dwukrotnie. Radością napawa nas fakt, że Fundacja mogła włączyć do programu kilka nowych szkół, które rozpaczliwie potrzebują wsparcia. Miałem okazję odwiedzić Promise Land na początku roku i byłem bardzo poruszony, widząc oddanie nauczycieli i wdzięczność uczniów za posiłki dostarczane w ramach programu. Jesteśmy ogromnie wdzięczni za możliwość współpracy z Billem i jego Fundacją oraz za to, że z pomocą Hot-Meal-A-Day możemy odmieniać życie tak wielu istnień.”

Dodatkowe informacje:

FCSR (Foundation for Corporate Social Responsibility)
FCSR (Foundation for Corporate Social Responsibility) zachęca firmy do działania zgodnie z zasadami odpowiedzialności społecznej, a także pomaga im w osiąganiu sukcesu komercyjnego przy poszanowaniu dla wartości etycznych, ludzi potrzebujących, potrzeb lokalnych społeczności oraz środowiska naturalnego. Członkowie Fundacji spełniają swoje zobowiązania względem społeczeństwa poprzez ekonomiczny, intelektualny i społeczny wkład w lokalną społeczność, w której prowadzą działalność.
Członkiem Fundacji może zostać każda firma, która jest zainteresowana popieraniem i promowaniem potrzeby korporacyjnej odpowiedzialności społecznej. Aby otrzymać Golden Seal of Approval (Złotą Pieczęć Aprobaty) – znak Fundacji, trzeba wypełnić Oświadczenie Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej, które jest dostępne na stronie Fundacji www.fcsr.pl. Należy także zadeklarować propagowanie idei społecznej odpowiedzialności biznesu wśród udziałowców, kadry zarządzającej, administracji oraz pracowników, powołać zespół dedykowany do opracowania planu działań dla firmy w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, a także promować wizerunek i działalność FCSR.
Jednym z założycieli Fundacji oraz jej przewodniczącym jest Dr William C. Chasey, który jest twórcą oraz czołowym propagatorem pojęcia Cause Related Marketing (marketing organizacji non-profit). Dr W. C. Chasey tworzył i zarządzał 19 organizacjami pozarządowymi i charytatywnymi, a także doradzał 23 oddziałom Czerwonego Krzyża na całym świecie. Był także doradcą sztabów wyborczych w trzech kampaniach prezydenckich oraz wielu kampanii na szczeblu rządowym i kongresowym w Stanach Zjednoczonych. Dr W. C. Chasey jest również dwukrotnym laureatem Diamond Award, nagrody przyznawanej przez Amerykańskie Stowarzyszenie Public Relations.

AmRest
Firma AmRest jest największym niezależnym operatorem restauracyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej. Zarządza 253 restauracjami KFC, Pizza Hut, Burger King, freshpoint oraz Rodeo Drive w Polsce, w Czechach, na Węgrzech, Bułgarii, Serbii i w Rosji. W zakresie marek KFC oraz Pizza Hut – AmRest jest franczyzobiorcą firmy Yum! Brands Inc. Restauracje Burger King otwiera również na zasadzie franczyzy na podstawie umowy z Burger King Europe GmbH. Freshpoint i Rodeo Drive są markami autorskimi AmRest. Firma ma podpisaną umowę franczyzową z firmą Starbucks Coffee, w ramach której będzie otwierać kawiarnie Starbucks w Polsce, Czechach i na Węgrzech. AmRest samodzielnie prowadzi swoje restauracje. Nie udziela praw franczyzy.

KFC to globalna marka, posiadająca jedną z największych na świecie, pod względem liczby restauracji, sieci restauracji szybkiej obsługi – w przybliżeniu jest to 11 000 placówek w 85 krajach. Twórca restauracji – Colonel Sanders – jest uważany za pioniera koncepcji restauracji szybkiej obsługi. Więcej na www.kfc.pl

hastagi na stronie:

#kfc franczyza#franczyza kfc#KFC współpraca#olgierd danielewicz#kfc zakręt#kfc wielkanoc#czy kfc jest otwarte w święta#pizza hut współpraca#kfc w święta#kfc polska

Authors

Related posts

Top