Aktualności BIZNES Handel

Czy gaming może pomóc w sprzedaży produktów?

Data publikacji: 2020-10-22
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy gaming może pomóc w sprzedaży produktów?
Kategoria: BIZNES, Handel

Gry wideo generują ogromne zaangażowanie, dlatego gaming marketing staje się istotną platformą nie tylko do komunikacji, ale też efektywnego sprzedawania produktów i usług.

Czy gaming może pomóc w sprzedaży produktów? BIZNES, Handel - Gry wideo generują ogromne zaangażowanie, dlatego gaming marketing staje się istotną platformą nie tylko do komunikacji, ale też efektywnego sprzedawania produktów i usług.

Gaming to dzisiaj jeden z najważniejszych trendów konsumenckich, a gracze stanowią już praktycznie połowę Polaków. Gry wideo generują ogromne zaangażowanie, dlatego gaming marketing staje się istotną platformą nie tylko do komunikacji, ale też efektywnego sprzedawania produktów i usług. Świetnym przykładem może być kampania #GłodniRozgrywki, która dzięki zaangażowaniu dwóch influencerów gamingowych przyniosła portalowi PizzaPortal.pl efekty w postaci 6 tysięcy zamówień, co stanowiło minimum 180 tys. zł. obrotu.

O tym, jak wykorzystać działania gamingowe do sprzedaży opowiedzą eksperci Gameset podczas darmowego webinaru #GamesetKnows – skuteczna kampania gaming marketingowa: sprzedaż i e-commerce.

27. października Karolina Kisły, New Business Strategist oraz Karolina Kałużyńska, PR Manager w Gameset opowiedzą o tym, jak przeprowadzić skuteczną, gamingową kampanię sprzedażową. Spotkanie odbędzie się na platformie Zoom.

Rejestracja do 27.października do godziny 13:00: http://bit.ly/sprzedazgaming  

Webinar objęty jest honorowym patronatem IAB Polska.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Czy gaming może pomóc w sprzedaży produktów? BIZNES, Handel - Gry wideo generują ogromne zaangażowanie, dlatego gaming marketing staje się istotną platformą nie tylko do komunikacji, ale też efektywnego sprzedawania produktów i usług.
Hashtagi: #BIZNES #Handel

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy