Fajne i tanie Wiadomości branżowe

Kampania promocyjna nowego notebooka Samsung Serii 9

Kampania promocyjna nowego notebooka Samsung Serii 9
Rozpoczęła się kampania promocyjna nowego notebooka Samsung Serii 9. Jej celem jest przedstawienie zaawansowanych funkcji oraz wyrafinowanego designu tej serii. Główne działania promocyjne potrwają do końca września i obejmą między

Rozpoczęła się kampania promocyjna nowego notebooka Samsung Serii 9. Jej celem jest przedstawienie zaawansowanych funkcji oraz wyrafinowanego designu tej serii. Główne działania promocyjne potrwają do końca września i obejmą między innymi kampanię prasową w magazynach luksusowych, bilbordy w największych miastach, reklamę na portalach biznesowych oraz ekspozycje w sklepach i hotelach. Notebook Serii 9 jest też promowany przez współpracę firmy Samsung z duetem znanych projektantów – Marcinem Paprockim i Mariuszem Brzozowskim, którzy zaprojektowali dla nowych laptopów limitowaną kolekcję stylowych etui.

Promocja nowej Serii 9 rozpoczęła się 27 czerwca podczas prestiżowego turnieju golfowego w Sobieniach Królewskich, w którym uczestniczyło blisko 400 gości ze świata biznesu, polityki i rozrywki. Dzięki współpracy firm Samsung i Vobis można było skorzystać z przedsprzedaży laptopa, w ramach której nabywcy otrzymywali dodatkowo eleganckie etui z limitowanej kolekcji, zaprojektowanej przez duet znanych projektantów mody – Marcina Paprockiego i Mariusza Brzozowskiego. Etui, jako autorski projekt jest sygnowane nazwiskami projektantów. Notebooki Serii 9 będą też eksponowane w ich czterech butikach w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Bielsko-Białej.

Polska premiera notebooka Samsung Serii 9 odbyła się 2 lipca podczas konferencji w warszawskim domu mody VitkAc, którą poprowadził Olivier Janiak, redaktor naczelny magazynu MaleMEN. Spotkanie to uświetnili swoją obecnością projektanci – Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski. Specjalnie na tę okazję wybrali oni ze swojej kolekcji 9 kreacji nawiązujących do 9 cech notebooka, takich jak na przykład: lekkość, smukłość, minimalizm czy elegancja. Ubiory, notebooki i specjalnie zaprojektowane dla nich etui zaprezentowały modelki podczas pokazu, a projektanci opowiedzieli również o swoich wrażeniach dotyczących styku świata mody i technologii.

Nowy notebook Samsung z Serii 9 jest pozycjonowany jako produkt klasy premium. Jego kampania obejmie reklamę w magazynach drukowanych, działania na portalach internetowych, reklamę outdoorową w centrach biznesowych największych miast, a także ekspozycje w luksusowych hotelach i sklepach. W ramach działań ATL reklama nowej Serii 9 pojawi się w magazynach, takich jak Twój STYL, Art & Business, Trendy – Art of Living, Weranda, Sense of Beauty czy Diners Club. Działania w internecie obejmą polskie portale biznesowe – TVN CNBC, TVN24.pl, Onet.pl oraz zagraniczne serwisy informacyjne i ekonomiczne z reklamami kierowanymi do polskich internautów. W ramach kampanii OOH, w miejscowościach wypoczynkowych, na lotniskach i centrach największych miast eksponowane będą bilbordy i citylighty.

A to już wiesz?  NX11 i pięć obiektywów z systemem i-Function

Nowa Seria 9 będzie także promowana podczas wakacji przez niestandardowe działania ambientowe, takie jak ekspozycja produktu we wnętrzach luksusowych, nadmorskich hoteli – Bryza Hotel Resort & Spa w Juracie oraz sopockim Sheraton Sopot Hotel.

Działania BTL polegające na ekspozycji produktów w sklepach komputerowych obejmą wybrane placówki sieci Vobis, X-kom, Sferis i MSH. Promocja w tych sklepach potrwa od początku lipca do końca roku i będzie realizowana przez aktywność promotorów, ulotki, katalogi oraz film promocyjny wyświetlany na monitorach.

Samsung promuje nowego notebooka serii 9 także przez współpracę z prestiżowymi markami biznesowymi, takimi jak Alior Bank, Noble Bank, ING Bank oraz BMW i Mercedes. W ramach tej współpracy firmy prowadzić będą działania marketingu bezpośredniego, akcje lojalnościowe oraz konkursy dla swoich klientów.

Materiały drukowane do kampanii opracowała agencja reklamowa Cheil Germany GmbH Polish Branch, a za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starcom.

Wyrafinowany, aerodynamiczny design, bezkompromisowa wydajność i szerokie spektrum innowacyjnych funkcji to cechy najnowszego notebooka Serii 9 firmy Samsung. Ten niezwykły, najcieńszy i najbardziej kompaktowy komputer przenośny w ofercie firmy Samsung przeznaczony jest dla wymagających użytkowników, poszukujących zarówno zaawansowanych parametrów sprzętowych jak i unikalnego wzornictwa, cechującego najbardziej pożądane produkty luksusowe. Więcej informacji o nowym notebooku Serii 9 w biurze prasowym firmy Samsung.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy