Fajne i tanie

nowe produkty w ofercie reklamowej Wirtualnej Polski

nowe produkty w ofercie reklamowej Wirtualnej Polski
Nowe ceny i nowe produkty w ofercie reklamowej Wirtualnej Polski! Uporządkowanie i uproszczenie zasad wyceny kampanii reklamowych oraz zmniejszenie ilości progów cenowych, to podstawowe zmiany

Nowe ceny i nowe produkty w ofercie reklamowej Wirtualnej Polski!

Uporządkowanie i uproszczenie zasad wyceny kampanii reklamowych oraz zmniejszenie ilości progów cenowych, to podstawowe zmiany w obowiązującym od 4 maja 2010, cenniku Biura Reklamy WP. Dzięki wprowadzonym modyfikacjom reklama w Wirtualnej Polsce jest tańsza i łatwiejsza do zaplanowania.

Obniżka cen dotyczy większości produktów displayowych (banery, billboardy, toplayery…) z wyjątkiem tych, które w swej wycenie bazują na rosnącym zasięgu placementów (np. dniówki na Stronie Głównej, stałe elementy obecne na Poczcie, artykuły sponsorowane). Znacznemu obniżeniu uległy ceny reklam na wybranych serwisach, a także reklama video. Zmienione zostały przeliczniki na dotychczas droższe formy reklamowe, w stosunku do ceny kreacji podstawowej, dzięki czemu znacząco staniały double billboardy, brandmarki, toplayery. Zmniejszono dysproporcje między cenami na wybranych serwisach a kampaniami emitowanymi w całym portalu (chodzi o pełne wykorzystanie powierzchni reklamowej WP) . Pojawiły się także nowe, tanie pakiety tematyczne: Pakiet Kobieta i Pakiet Mężczyzna.

Pracując nad nową wersją cennika postawiliśmy sobie za główny cel uporządkowanie i uproszczenie modeli wyceny. Efektem tych prac jest odchudzenie cennika z kilkudziesięciu do kilkunastu stron i redukcja skomplikowanych wzorów wyliczeń – podkreśla Arkadiusz Stępkowski, Kierownik Biura Reklamy WP. Niektóre nasze produkty staniały, niektóre zdrożały. Zmiany wynikają z analizy trendów: tam gdzie popyt wyprzedza podaż, ceny wzrosły, tam gdzie – naszym zdaniem – istnieje potencjał wzrostowy przy niewykorzystanych zasobach – ceny obniżamy – wyjaśnia Stępkowski.

W nowym cenniku umieszczono także produkty wprowadzone w ostatnim czasie. Są to VideoBreak* i AdFrame**

* VideoBreak – materiał wideo wyświetlany jako commercialbreak, co gwarantuje komfortowy odbiór
reklamy. Przekaz klienta nie sąsiaduje z żadnymi innymi formami reklamowymi.

**AdFrame – kreacja odgrywająca materiały wideo w serwisie WP.tv składa się z dwóch integralnych
części: playera i playlisty. Formę ta można targetować zarówno demograficznie, jak
i geograficznie.

A to już wiesz?  Samsung wraz z Centrum Nauki Kopernik zaprasza na Piknik Naukowy

http://reklama.wp.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy